fredag 20 mars 2015

Så otroligt roligt!

Idag har jag haft fullt upp på min agenda, "rockat sockorna", tvättat, bakat pizzalimpor till sonen, hämta ut euro, inhandlat lite småjox, solförmörkelse samt packning, och just nu verkar det som om jag börjar se slutet på min "att göra lista". Men dagens mest positiva är dock att för en liten stund sedan pratade jag med min mamma på telefon vilket vi för en vecka sedan inte trodde skulle vara möjligt förrän tidigast i höst. Men då hennes operation har gått riktigt bra och återhämtningen går lika så kunde de byta ut hennes "track" idag vilket resulterade i att hon redan nu kan prata med oss och inte behöver skriva på "paddan" eller ett block. Detta är så stort och jag känner en sådan enorm glädje och lättnad över detta, hon är verkligen värd att ha det bra efter allt hon gått igenom. 
Nu är rasten och vilan slut, dags för mig att slutföra min "att göra lista"
På återhörande mina vänner och ta hand om er och era kära!!!
Jag gillar olika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar