onsdag 25 mars 2015

Dag 4 Playa del Ingles

Idag har vi promenerat bort varenda liten förhårdnad från fötterna. Först styrde vi kosan mot San Agustin för att återuppleva gamla minnen men de var alldeles för djupt begravna tyvärr, kom inte ihåg ett smack faktiskt. Dessutom måste jag säga att det var mer bergsklättring än promenad i San Agustin för gisses vilka backar. 
Därefter gjorde vi helt om och vandrade strandpromenaden ända bort till Maspalomas och dess sanddyner. Måste säga att sanddynerna tilltalar mig mycket mer än backar och bergsklättring. Nu sitter jag med ett glas vin på balkongen och känner lugnet. Snart är det dags för kvällens promenad mot centrum för lite mat. 
Det hade ju onekligen varit intressant att veta hur långt vi gått idag men stegräknaren i telefonen funkar ju inte utan Wifi och jag vägrar att promenera bara på hotellområdet :) får m a o leva vidare i ovisshet.
På återhörande mina vänner en annan dag, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar