söndag 1 mars 2015

Arbetshelgen avklarad.

Åh vilken fantastisk bra helg jag har haft även fast jag har jobbat hela. 
Igår var vi bortbjudna till goda vänner på middag vilket var jättetrevligt och gud vilken god mat vi fick, biffgryta med pressad potatis mums. Det är så sällan vi träffas nu mer vilket gör att vi har sååååå mycket att snacka ikapp varje gång vi ses vilket är hur roligt som helst, längtar redan till nästa gång.
På jobbet har allt flutit perfekt i helgen och det känns som om jag hunnit med massor vilket känns riktigt riktigt bra. Att dessutom sluta jobba redan vid 14 tiden idag gjorde ju inte direkt helgen sämre för då återstod det ju faktiskt lite ledig "helg" även till mig.
På Prästbacken ska det nu bara njutas av den återstående helgen med bland annat köttsoppakokning och målning av skåp samt uppladdning inför kommande arbetsvecka.
Ha en fortsatt bra söndag mina vänner!!
Mars bild i min superfina konstalmanacka som Malin Östlund har gjort, jag älskar den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar