tisdag 23 december 2014

23 december 2014

Då var vi då äntligen framme vid dan före dopparedan och vårt vita vinterland bättras på hela tiden för det snöar riktigt mycket. Idag är jag ledig från mitt avlönade arbete och jag har ett par smågrejer som måste fixas inför julhelgen men de kommer att gå fort.
Igår firade vi lilla julafton med systeryster och hennes familj och i vanlig ordning åt vi mycket gott och hade trevligt. Extra roligt var det att ALLA barnen ville vara med på denna tradition som vi haft sedan före de var födda m a o i fler år än man vill räkna :) Vi brukar dock alltid ha vår lilla julafton kvällen före dopparedan men då både jag och systeryster jobbar julen i år passade det bättre att ta det lite tidigare. I kväll blir det därför lite lugnt glöggmys med familjen men det är inte fy skam det heller.
Hoppas ni alla börjar vara klar med julförberedelserna nu och kan njuta av julhelgen utan stress.
God jul alla mina vänner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar