söndag 21 december 2014

21 december 2014

Idag är det redan 4:e advent och det sista ljuset i staken är tänt, nu är det verkligen nära tills tomten kommer. 
Vi har -8,5 grader så det fina vinterlandskapet består ännu och vi kan bara hålla tummarna att det håller sig kallt fram till julafton så vi får en vit jul.
Sitter och klurar på vad jag har kvar på min "attgöralista" inför julhelgen och det enda jag kan komma på är att handla lite mat samt välja kläder och dessa två aktiviteter ger ju inte precis någon högre påslag av stress vilket är skönt då jobbet håller stressnivån på en riktigt hög nivå helt av sig själv. Missförstå mig rätt, jag gillar att ha mycket att göra och älskar julhandeln men strul av alla de slag är otroligt stressande och det dyker som regel upp då det är mycket att göra tyvärr. Så peppar peppar nu håller vi tummarna att det inte dyker upp några mer problem än de som redan visat sig.
Ha en riktigt bra 4:e advent!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar