måndag 4 augusti 2014

Tillbaka till verkligheten.

Så var den då här igen, den som man varje år gruvar sig för och inte ser fram emot det minsta, den där fruktade första arbetsdagen efter semestern. Men jag kan meddela att den gick i en rasande fart och jag är böjd att tro att det beror på att min kropp är inställt på semestertempo fortfarande :) Nu är jag alltså tillbaka i verkligheten igen och det känns faktiskt rätt okej, riktigt roligt att träffa kunder och kollegor igen.
Vi har fortfarande ett fantastiskt fint sommarväder här uppe i Norrland med en temperatur som idag har överstigit 30 grader i skuggan så det var väldigt skönt att sätta sig ute med en kopp kaffe efter middagen. Dessutom fick jag möjlighet att testa mina "nya" fina kaffekoppar som jag fyndade jättebilligt på en auktion i helgen som var. Kaffet smakade verkligen gudomligt gott i dem så det kommer att bli många långa kaffestunder i deras sällskap :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar