onsdag 20 augusti 2014

När det känns som höst!

Idag har vi här uppe i norr haft i stort sett alla typer av väder utom snöstorm. Man har svårt att tro att bara för mindre än två veckor sedan hade vi 30 grader varmt och soliga dagar utan moln och nu känns det som om vi är riktigt långt in på hösten. Vi har nu regn, blåst och bara ett få varma grader på natten, vad har hänt med vårt fina väder, är sommaren slut nu??? 
Jag hoppas verkligen att vi snart får några till fina dagar så jag inte behöver hänga bort sommarkläderna riktigt än. Jag är verkligen inte redo för höstens kalla och regniga dagar utan behöver mer sol och värme.
Önskar verkligen att jag får tillfälle att ha denna klänning fler gånger i sommar.
Dock finns det ju saker som är bra med hösten också som svamp, skolstart och sist men inte minst är det ju urmysigt att tända ljus när det är mörkt på kvällarna. Men allt det det där kan jag lätt vara utan om jag kunde byta ut det mot sommar och värme :)
Ge mig mer sommar och sol nu, vi kan ha höst i oktober i stället!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar