tisdag 26 augusti 2014

Blommor som inte är vita.

Jag verkligen älskar snittblommor och de jag tycker är allra finast är vita blommor av de flesta slag :) Jag är inte någon som gillar starka färger vad det än gäller men i helgen då jag var i stan hittade jag dessa stora maffiga rosor och de är verkligen inte vita :) och trotts detta älskar jag dem. Har nog aldrig köpt så här ROSA blommor förut men när jag såg dem kunde jag inte låta bli. Visst är de fina???
De står sig också fantastiskt bra och är fortfarande precis lika vackra idag som de var i lördags, det gillar jag skarpt :)

3 kommentarer:

  1. You chose well. These roses are breathtaking. One of most favorite flowers as well.

    SvaraRadera
  2. Oh this is beautiful! I love these pretty pink flowers! HPS and love this share. Enjoy your weekend! Hugs, Anne

    SvaraRadera