fredag 13 juni 2014

Tjejdag och vägbygge, balsam för själen!

Har idag haft min sista träff med nätverket som företagskoordinator och nu återstår bara lite administrativt arbete innan jobbet är helt avslutat och det är med lite sorg i hjärtat faktiskt för det har varit så himla kul. 
Efter nätverksträffen hade jag massor att göra utomhus på min "attgöralista" men det regnade och då blev det en liten tur in till stan istället tillsammans med systeryster och systerdotter. För vad lättar upp en grå, regnig och småtråkig dag bättre än en tjejdag på stan med massor av prat och shopping :)
Med mig hem från shoppingturen fick jag bland annat ett par jättesnygga sandaler och nya vita supersnygga muggar som jag suktat efter så länge.
Igår påbörjades arbetet med vår nya väg och inte visste jag att man kunde bli så glad över att se en grävmaskin in action men nu äntligen, efter nästan 6 års tjafs och möten med Lantmäteriet, är vägbygget på G. Total lycka!!!! Det kommer att bli så himla bra för hela området när den är klar, synd bara att det tagit så ofantligt lång tid.
 
 Nu är det hög tid för min date med JB, god natt och sov gott så hörs vi en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar