fredag 20 juni 2014

Midsommarafton 2014

Vaknade redan kl 4.35 av en grymt ond hostattack som lade ribban för dagen och inte nog med det var rösten nästan helt borta. Jag har trots detta arbetat mina 8 timmar och är sjukt nöjd men vad jag och mina kollegor har uträttat idag, bra jobbat av oss!!!! Nu blir det en stunds vila och eftertanke innan det är dags att bege sig mot midsommarfirandet och middagen. Bilder från vårt firande kommer förmodligen senare men nu MÅSTE jag stödvila min förkylda kropp för att orka med kvällen :)
Sju sorters blommor check!!! :)
Ybergott vin i ölglas!!
Så fantastiskt god mat!!!
Värdens fina blomsterdekoration, är ganska säker på att det är hans första ever.
Och som sig bör det traditionella midsommarbadet dock inte i stugan denna gång men det spelar inte så stor roll.
Tjejernas kväll!!! Snyggast va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar