torsdag 12 juni 2014

Lite att göra? inte jag i alla fall!!

I dag på jobbet kom det upp i ett samtal om att ha lite att göra och jag tänkte väl inte så mycket på det då. Men tanken har nu funnits i bakhuvudet ett par timmar och fått möjlighet att mogna och jag kan rent ärligt inte komma på en dag eller arbetsdag då jag har haft lite att göra på väldigt länge. Jag tycker att alla mina dagar är fyllda till bredden av både saker som måste göras och sådana som jag vill göra och oftast är jag så slut att det kryper i kroppen när jag ska sova. Det är verkligen inte många dagar jag känner att jag hunnit med allt jag tänkt. När jag nu ser detta framför mig inser jag att mina prioriteringar måste bli bättre i framtiden men nästan allt är ju så himla roligt och då gör man det ju av bara farten utan att tänka.
I morgon arbetar jag min sista dag på jobb nr 2 och det har varit fantastiskt roligt och jag är så glad att jag hoppade på det men det räcker faktiskt mer än väl att bara jobba heltid för mig så nu får uppdraget återgå till hon som "äger" tjänsten på riktigt :)
På återhörande!!!
Hittade lite liljekonvaljer i skogsbrynet och kunde inte låta bli att plocka med dem hem, de doftar verkligen ljuvligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar