tisdag 24 juni 2014

Om och om igen!

Det enklaste och billigaste sättet att förändra sin inredning måste ju helt klart vara att göra en rokad bland sina egna prylar och flytta om skatterna helt enkelt :) Saker som man flyttar på blir liksom nya igen då de kommer på en annan plats :) 
Jag har ett gammalt bord som jag fick efter min mormor och morfar som de hade använt som i tvättstugan för att ha mangeln på. Jag tyckte att det var alldeles för fint att ha i tvättstugan och hemma hos oss har det nu varit i nästan alla rum och jag gillar det precis lika mycket idag som jag gjorde när jag fick det för massor med år sen. Senast har vi haft det i en alkov men jag tyckte att de förtjänade en bra mycket bättre plats så nu står det i matrummet istället. Bordet skulle ju onekligen behöva ett nytt lager färg men jag har inte hjärta att måla om det då det är så charmigt, därför får det fortsätta vara precis som det är.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar