tisdag 4 februari 2014

Vardagslyx!!!

Har idag jobbat 8-18 och när jag kom hem blev jag serverad ugnsstekt lax med grönsaker, pressad potatis och hollandaisesås, mums!!! En middag som hade passat lika bra till en lördagsmiddag med gäster, jag känner mig verkligen bortskämd!!!
Efter middagen var det dags för mig att styra upp veckans uppdrag för företagsnätverket och maila ut inbjudningarna. Nästa hållplats blev givetvis tv-soffan för att följa SAIKs resa mot ett nytt SM-guld, inte världens roligaste match att se på men två poäng fick i alla fall följa med hem.
Denna "lyxiga" tisdag ska jag avsluta med att välja en ny tvål av de jag kom över på en marknad i höstas. De doftar fantastiskt gott allihopa och jag ångrar verkligen att jag inte köpte fler då jag hade möjlighet. Man kan ju alltid hoppas att denna Internationella ambulerande marknad hittar till vår stad igen så jag får möjlighet att komplettera mitt sinande förråd av dessa fina franska tvålar :)
På återhörande mina vänner!!!
Tycker tvålarna påminner lite om kakor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar