tisdag 11 februari 2014

Trött, tröttare, tröttast!!!

När jag vaknade i ottan snöade det lapphandskar och var 0-gradigt, blött, grått och slaskigt med andra ord ett riktigt trist väder. Ett sådant väder som gör att man bara vill krypa ner under täcket och sova sig igenom dagen :) Men det var ju inte ett alternativ för mig för jag har idag arbetat på båda mina jobb,  först mellan 08-18 på det ena sen blev det drygt en timma på mitt andra så nu är jag banne mig tröttast :) 
Vissa dagar orkar jag hur mycket som helst och vissa hjälper inte ens kaffe för att jag ska piggna till och idag har det varit en av de senare dagarna. Hoppas att det känns bättre i morgon och att det inte är en förkylning som är på G för det har jag verkligen inte tid med just nu. 
Godnatt mina vänner och ha en fortsatt bra vecka!!!
Här kommer ett par bilder på några loppisfynd, hade ingenting annat att visa just nu och blogginlägg utan bilder tycker jag är lite tråkiga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar