fredag 21 februari 2014

Tankat energi.

Dagens morgon och förmiddag gick i en rasande takt. Jag började min dag på en nätverksträff med företagsnätverket och jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad det är med dessa träffar men jag fylls verkligen av positiv energi vid dessa möten. En anledning till detta kan vara att dessa människor har en stor dos av entreprenörskap och affärsmannaskap vilket gör att de ser nya möjligheter hela tiden en annan kan också vara att det har ett genuint intresse av vårt samhälle och visar verklig entusiasm. Önskar verkligen att det fanns fler platser och sammanhang där jag kunde tanka lika mycket positiv energi på.
Därefter blev det att besöka optikern och och jag tycker faktiskt att hon var lite ohövlig då hon sa att jag hade kommit upp i den åldern då jag skulle börja tänka på att skaffa progressiva glasögon, men jag är ju bara 27år!!!! Hur tänkte hon nu?? :) :) Nåja besöket gick i alla fall snabbt och sen var det bara att låta bilen göra sitt bästa och sträcka ut hela vägen hem och jag missade bara 9 minuter av semifinalen i OS-hockeyn (H) mellan Sverige och Finland. Matchen slutade med vinst för Sverige vilket innebär minst ett OS-silver, stort grattis killar!!!!
Måste också ta tillfället i akt att gratulera vår prinsessa Madeleine och hennes make Chris till deras lilla dotter!!!
Nu ska jag fortsätta att njuta av min "ledigdag" ha det bra alla ni där ute!!!
Bild lånad från www.nationalflagg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar