söndag 22 februari 2015

Men hejsan våren!!

Idag skiner solen från en klarblå himmel och det blåser inte det minsta, dock är plusgraderna inte så många men det gör ingenting för då slipper man slasket. Jag och maken har varit ute på prommis och hann även med tre loppisbesök dock utan fynd men jag har ju redan en massa projekt som inte är klara därför är jag inte direkt ledsen över att fynden uteblev.
När vi har så här fint väder får man verkligen vårkänslor fast vi fortfarande är mitt i vintern och eftersom att jag är så otålig vill jag dra det ytterligare ett steg och få lite sommarkänsla därför ska vi premiäräta ute i uterummet idag. Surströmming som är riktig sommarmat står på menyn och den är ju faktiskt godast om man äter den utomhus tycker jag.
Ha en fortsatt bra söndag mina vänner!!
Den där rackarn´s potatisen blir visst aldrig klar!!!
Nu äntligen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar