torsdag 12 februari 2015

Lite här och lite där.

Idag har det härliga vårvädret fortsatt med strålande sol och plusgrader, hur skönt som helst. Jag har jobbat kortdag och hunnit med ett trevligt fikabesök hos föräldrarna efter jobbet, man måste ju ta alla tillfällen som ges att äta en semla :) Promenaden i solskenet hem efter besöket var helt underbar!!!
Då jag tycker om att se sport är ju denna dag också något utöver det vanliga med skidskytte, hockeyderby och slalom. Nu kan man ju tro att jag kommer att bosätta mig i tv-soffan men mellan dessa tv-sändningar har jag tänkt klämma in tvättstugetjänst, matlagning och målning m a o kommer det att arbetas med lite allt möjligt under aftonen och kvällen. Det gäller ju att ta vara på energin som fortfarande finns kvar då arbetsdagen var så kort.
På återhörande mina vänner!
Målningen är påbörjad men långt ifrån klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar