tisdag 11 november 2014

"Ullaredsplanet" 2014

Sitter just nu på flyget hem från Jönköping och Ullared. Jag och en väninnan har varit med på premiärturen med "Ullaredsflyget" och jag kan lova att det har varit två intensiva dagar med massor av shopping, god mat och många glada skratt. Jag kan varmt rekommendera denna resa och om jag får möjlighet kommer jag att åka fler gånger.
Rackar'n vad jag har hittat många julklappar och andra fynd, närmare bestämt 25 kilo :) viket var maxvikten vi fick ta med oss på flyget. Nu är jag luspank och det blir att sitta på plånboken fram till jul så att vi inte behöver svälta ihjäl men resan var helt klart värt varenda krona.
Jag och mina reskamrater är så otroligt trötta av denna hysteriska shopping att när den lettiska flygvärdinnan på mycket knackig engelska hälsar oss välkomna att flyga med dem från "Jonkopin" till "Heleftea" brister en stor del av resenärerna ut i skratt. Ja vad ska man säga mer än att lite roar trötta och små :)
Denna resa till det gula varuhuset mitt inne i de halländska skogarna är ett minne för livet, så trevligt har vi haft!!!! Tack alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar