torsdag 20 november 2014

Lite nytt från Ullared.

Gud vad det blir långt mellan uppdateringarna på bloggen nu, sorry,  men det är ju så grymt mycket annat som måste göras. Bland annat börjar vår köksrenovering bli färdig bara ett par mindre saker återstår vilket vi ska göra i morgon. Jag har också påbörjat lite smått med julpyntningen, ja jag vet att man inte ska göra det förrän första advent men jag jobbar så mycket att jag vill hinna njuta av julen lite jag med och då måste man börja i tid. Ett par hyacinter har fått flytta hem till oss, utegranen och blomlådorna har fått sina belysningar och julgardinerna hänger på plats men mycket återstår fortfarande tills jag är klar. Bilder kommer senare både på köket och julen i vårt hus jag lovar :)
Kom även på att jag inte har visat något av det jag köpte på vår lilla shoppingtur till Ullared så här kommer lite bilder.
Ha en fortsatt bra dag, på återhörande!
Nya kuddar som passade perfekt på vår säng.
En kristallkrona fick också följa med hem som passar perfekt ovanför vår nya matsalsmöbel tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar