söndag 6 april 2014

I got things to do....

Så där ja då börjar den här helgen och veckan lida mot sitt slut och hemma hos mig brukar söndagen vara något av en liten arbetsdag. Jag tycker det är så otroligt skönt att hinna göra bort och förbereda så mycket som möjligt inför kommande arbetsvecka och då är söndagen den perfekta dagen att göra det på. Min söndag kommer därför att innehålla bland annat besök i tvättstugan, matlagning, städning, renskrivning och utskick av minnesanteckningar,  måla lite på mina loppisfynd som inte är riktigt klara än och sist men inte minst är det ju fjärde semifinalmatchen för SAIK mot Linköping och den får man ju för allt i världen inte missa. Hoppas också att solen tittar fram så man kan ta en promenad i något annat än de grå vädret som vi har haft här uppe i norr ett tag nu. med andra ord I got things to do och nu är det hög tid att påbörja "attgöralistan". 
Ha en bra dag mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar