onsdag 16 april 2014

Då var det gjort!!!

Sitter här och låtsas att jag äter lagad mat till lunch och njuter av att bara sitta stilla. Jag har just återkommit från årets första löptur som blev hela 5 km och jag måste säga att det var skitjobbigt!!! Men nu är det i alla fall gjort och det är bara att fortsätta så ska nog Vårruset gå bra. Tiden jag sprang på var okej, 27,27,  men kan nog förbättras om inte annat kanske man slipper blodsmaken i munnen här framöver. Hoppas även att löparkläderna får en bättre passform efter några fler pass för annars köper jag nya igen :)
Nej nu måste jag göra mig klar för jobb, har ju den stora äran att arbeta fram till sänggående idag, jippi!!!
Ha en bra dag mina vänner och notera vilken glädje jag utstrålar på bilden som är tagen före löpningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar