måndag 31 mars 2014

En enrummare i plåt

Har idag arbetat sen gryningen (06.00) och jag kan säga att det inte var lätt att stiga upp kl 5.00 när jag inte kunde somna igår i vettig tid pga omställning till sommartid. Men nu är arbetsdagen i alla fall gjord och vi har även hunnit iväg på en tur in till stan. Efter det att vi gjort bort våra ärenden sprang jag in tvärt på en inredningsbutik som i dagarna har flyttat till nya och mycket större lokaler och som den goda shoppare jag är hittade jag givetvis något som jag bara var tvungen att köpa. Jag hittade nämligen en urgullig fågelholk i zink mao en enrummare i plåt. :) Såg den genast då jag kom in genom dörren och det var verkligen inget snack om saken att jag skulle ha den :) Jag undrar så smått vart min fascination av fågelholkar kommer ifrån då jag inte är speciellt intresserad av fåglar men jag gillar verkligen dessa fantasifulla små "hus" i alla dess former.
Visst var den urgullig??!!

 
Nu är det bara att ladda och sjunga upp för i kväll startar semifinalserien mellan SAIK och Linköping. Det är bara 8 segrar kvar till SM-guld så kör hårt nu grabbar så går det vägen!!
Ha en bra vecka mina vänner!

1 kommentar: