torsdag 19 december 2013

Lucka 19 Ommöblering inför julafton

Hejsan alla där ute i verkliga världen!!!
Idag har vi riktigt trist väder här uppe i norr, regn och plusgrader, jag vill ha snö och minusgrader nu så att vi får en vit jul! Dagen har tillbringats på jobbet och sen blev det en tur till staden med dottern. Har även hunnit med ett besök av syster och systerdotter som kom med lakritsknäck och jättefina kristyrer till vår julgran. 
Jag och sonen har också möblerat om så att vi alla ska rymmas på julafton och sitta vid samma bord. Nu blir det att stryka duken så att den blir fin sen tror jag minsann att jag ska lyxa till det med en glögg till Jul med Ernst.
Ha en fortsatt bra dag mina vänner!!!
Bordet från uterummet har fått komma in i värmen.
Älskar duken som jag köpt på Spets & Ting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar