torsdag 7 november 2013

Vackert med vitt!!

I går vaknade jag till ett vintervitt landskap och det var nollgradigt så det blev en massa snöslask och i går kväll frös det på. Vilket resulterade i att det var hur halkigt som helst i morse då jag skulle till jobbet, vilken tur att jag har Icebugs så man kommer levande till jobbet :)  Måste säga att det är riktigt vackert ute och längtan till julen har inte blivit mindre vill jag lova.
Idag har jag jobbat kortdag och slutade redan vid lunch, den stora fördelen med det är att man kommer igång på riktigt och sen har man hela dagen kvar när man kommer hem. Ska verkligen försöka ta vara på den här dagen och göra en massa saker. Bland annat har jag tänkt bjuda mina barn på amerikanska pannkakor till middag vilket brukar vara uppskattat.
Här kommer lite bilder från vår vintervita gård.
Ha en bra dag mina vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar