fredag 15 november 2013

Städa städa varje fredag också varje Jul det tycker jag.......

ÄR INTE SÅ KUL!!! men det måste dock göras. :) Ska försöka  att hinna med fönsterputsningen i köket idag innan jag drar i väg för jobb. Idag kommer även ungdomarna att flytta tillbaka till sin lägenhet igen. Tycker lite synd om dem som först fick flytta in och sen bara ett par dagar senare var tvungna att flytta ut p g a golvslipning, som de hade fått veta skulle ske efter jul. Men nu är det i alla fall gjort och nu är hela lägenheten renoverad och fin. Trist för mamman dock, vill ju egentligen ha dem hemma jämt!!!
Nej detta duger inte!!!!! ska jag hinna det jag tänkt göra är det dags att sätta igång.
Ha en bra dag mina vänner och tänk på att helgen börjar redan idag!!!! :)
Mina nyputsade fönster, med på bilden är även buketten jag fick av mamma för TVÅ månader sen och den är lika fin än!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar