söndag 17 november 2013

Mera rokoko!!!

Landat i soffan efter bland annat middag, tvätt och arbete, har även satt upp mitt nymålade rokoko-konsolbord och spegel. Bordet hittade jag på kommunens secondhand och spegeln fyndade jag på loppis, är så nöjd över mina inköp, älskar verkligen rokokomöbler!!! Jag har fortfarande inte klurat ut vad som ska stå på bordet men det får bli en senare uppgift. Måste säga att jag tycker det blev jättefint! Konsolbordet var när jag köpte det brunmålat och spegeln målad i en konstig guldfärg men som vita passar de in perfekt hos oss.
Ha en fortsatt bra söndagskväll och ladda era batterier för i morgon är det en ny vecka igen.
 


2 kommentarer:

  1. Jätte fint!
    Själv har jag varit hos dottern och målat bord och stolar.
    Ha en fortsatt trevlig kväll! Mvh åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Åh du måste lägga ut bilder på möblerna då de är färdiga, tycker verkligen att det är roligt att se vad andra har gjort med sina möbler och bli inspirerad.
      // Anna

      Radera