torsdag 25 juli 2013

Det blev en dag på stranden!

Igår gjorde jag årets första besök på stranden trist bara att vattnet var så kallt men pga vår sommar hitintills kan det ju inte vara annat än kallt tyvärr. Var på den strand som jag och min syster tillbringade hela somrar på under vår barndom för att vi hade sommarstuga där. Dessutom hade vi tur och träffade även vår "stuggranne" som nu är hela 90 år gammal och är så fräsch och kry,samt hennes ena barn, barnbarn och barnbarnsbarn, hur kul som helst!!! 

Bleka ben som gör årets första framträdande på en strand :)
På kvällen var jag och min syster ner och "hjälpte" vår blomsterhandlerska, hon gjorde det mesta men trevligt hade vi och visst blev det ett fint blomsterhjärta. Hoppas de som hade beställt det blev nöjda också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar