söndag 21 juli 2013

Cykeltur.

Idag har solskenet blandats med regnskurar, kände redan på morgonen att jag INTE ville bygga och måla hela dagen så jag tog min cykel och åkte på en liten tur runt samhället tillsammans med min syster och systerdotter och i vårt lilla samhälle var det tre olika loppisar som hade öppet. Gillar verkligen denna årstid!!!  Trots att jag hade gett mig själv köpförbud kunde jag inte låta bli att handla :) Vi gjorde även ett litet besök i en lekpark vilket jag tror uppskattades av den yngsta i sällskapet.

"Zinktunna" av något slag men fin var den.

Söt porslinsburk helt i min smak.

1 kommentar:

  1. Ååå jag har massa rosporslin på toa :) Skulle du nånsin vilja sälja denna, så snälla mejla mej :) Fiddeli65@hotmail.se Hittade din blogg på Shabby sidan vi har på FB, du har verkligen ett ljuvligt hem
    Kram Fia

    SvaraRadera