lördag 23 september 2023

Jag lever!

Hejsan världen! 

Nu är det väldigt länge sedan det var någon aktivitet på bloggen och mycket har hänt i mitt liv. 

För lite mindre än ett år sedan blev jag sjukskriven på grund av utmattning, vilket visade sig ha en mycket längre rehabilitering än jag någonsin kunde ana. I dagsläget mår jag mycket bättre men har fortfarande problem med sömnen, inte varje natt men det går i vågor, minnet är inte heller som det varit och blir snabbt trött i omgivningar med mycket stoj. Om inte detta var nog hittades det också något i mitt bröst vid senaste mammografin som ledde till flera undersökningar på NUS. De hittade tack och lov ingen cancer men jag kommer att få gå på täta kontroller framöver. Oron finns kvar men livet går vidare och jag lever vilket inte är alla förunnat. 

Tiden får utvisa vad som kommer att hända med bloggen men jag vet att när jag mår bra och har energi tycker jag verkligen om att skriva så kanske detta inlägg är ett tecken på att jag lämnat utmattningen ännu lite längre bakom mig.

Hoppas ni alla har det bra ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar