lördag 1 augusti 2020

Andra arbetsveckan avklarad!

Fort var det gjort! Den andra arbetsveckan efter semestern har varit ännu jobbigare än den första eftersom vi har hjälpt sonen och hans sambo att flytta varenda kväll den här veckan. Men nu är de inflyttade och det återstår bara en del småsaker som bör bli färdiga i helgen sedan är det bara heltidsarbete för min del.
På väderfronten såg det fantastiskt ut på förmiddagen med 24 grader och sol men nu vid 13,30 började det regna igen och jag som bara för en timma sedan hängde ut tvätten känner mig mer än lite ledsen. Hade verkligen behövt ett par timmar i solstolen idag som återhämtning. Hoppas regnet är snabbt överstökat för vi ska ha middagsgäster och på menyn står grillat.
Nåväl jag kan ju alltid fortsätta att njuta på altanen istället men det är liksom inte samma sak.
Så här vill jag att kvällen ska bli.
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar