torsdag 17 oktober 2019

Idag känner jag mig låg.

Vissa dagar är verkligen ingen barnlek och idag är en av dessa dagar. Vaknade upp till en riktigt grå dag och under natten hade vi fått lite snö, inte mycket utan bara så att det knapp täckte marken men ändå SNÖ!! Det är dock inte bara vädret det beror på att jag mår uselt idag. Min rygg värker, spänningshuvudvärken finns där, kroppen känns helt slut och jag är så sjukt trött. Är stressad över allt jag inte känner jag hinner med på jobbet och trots att jag är ledig kan jag inte koppla av och sluta tänka på hur jag skall lägga upp morgondagen. Jag saknar min mamma kopiöst och skulle kunna göra vad som helst för att få träffa och prata med henne igen. 
Jag vet att hösten inte är min årstid men det är mer än så för att så här illa brukar det verkligen inte vara, det känns som om jag trampar i sirap och skulle behöva gå i ide och vakna upp igen framåt maj.
Jag vet att jag innerst inne tycker att höstens färger är vackra men när jag är ute och ser mig omkring känner jag mig bara nedslagen och ryser av de kyliga vindarna.
Blä, usch och fy så kass denna dag är!!

3 kommentarer: