söndag 13 januari 2019

Vila i frid!

Detta inlägg är det hittills svåraste jag skrivit. Onsdag den 19 december somnade min fina svärmor stilla in efter en fem år lång kamp mot cancer. Denna underbara kvinna har varit en del av mitt liv i mer än 32 år och hon har alltid funnits där och stöttat i vått och torrt. Hon hade många fina egenskaper och man var alltid välkommen när helst man kände för att titta förbi. Jag har många fina minnen från dessa år och är så tacksam att jag fick lära känna henne.
I fredags var hennes begravning som var otroligt tuff för alla inblandade men dagen var fin och det blev ett vackert och värdigt avsked. Hon är mycket saknad och just nu är sorgen tung att bära. Men trots detta känns det ändå skönt att hon inte behöver kämpa mer och att hon slutligen har fått ro.
"Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, sov gott älskade Gunilla och vila i frid för det är du så väl värd!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar