söndag 19 februari 2017

Typiskt!!!!

Igår följde jag dottern in till stan för lite snabb-shopping, skulle egentligen inte ha något men då man har svart bälte i shopping är det ju bara ett talesätt som aldrig blir verklighet.
Jag hann in på en skoaffär, älskar verkligen att köpa skor, där hittade jag ett par Icebug- löparskor som jag bara måste ha med mig hem. Då vi har haft en vinter varvad med några snöiga kalla dagar och därefter dagar med upp till 8 plusgrader kan ni ju förstå hur halkigt det är uppe hos oss, bara blå-is överallt. Tanken var att jag idag skulle testa dessa dyrgripar och kolla om de är lika bra som jag tror att de är samt dessutom påbörja årets löpträning men i natt har vi fått drygt en dm nysnö och då hjälper faktiskt inte ens nya dubb-skor för halkan så jag får helt enkelt skjuta på premiär-löpturen ett tag till, typiskt!! Nåväl det finns ju en massa andra saker att göra istället :)
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar