söndag 12 februari 2017

En helg fylld till bredden.

Hejsan alla ni fina ute i den riktiga världen, nu var det ett tag sedan sist jag uppdaterade bloggen och en av orsakerna till detta är den förkylning som jag kämpat med i cirka en månad, urk och fy så krasslig jag har varit!! Men nu känner jag mig nästan som vanligt, jag orkar i stort sett allt som jag gjorde innan men de senaste veckorna har verkligen varit riktigt tunga så det flyt jag känner nu har absolut gjort livet enklare igen.
Denna helg har varit fullbokad med aktiviteter, den började med tjejfest hos min svägerska i fredags jättetrevligt, Skandinaviska mästerskapet i vintersim (givetvis bara deltagit som publik), shopping och givetvis Mello i lördags, samt en söndag som kommer att innehålla allt från brödbak, fortsatt arbetet men projekt "rensa alkov" tvättstugetjänst, motion och allt annat som måste fixas inför ytterligare en arbetsvecka, puh!! Men det är bara att börja beta av "att göra listan" punkt för punkt så ska nog allt hinnas med. Det är ju så skönt när man ser att blir mindre och mindre kvar på listan. 
Man skulle ju kanske kunna tro att jag väldigt strukturerad men så är det inte alls, alla mina punkter på "att göra listan" kommer att betas av huller om buller och jag kommer att springa som en skållad råtta mellan de olika uppgifterna i vanlig ordning.
Ha en fortsatt bra helg!!
Lyxig frulle en dag som denna.
Är så imponerad över alla modiga människor som deltog i vintersimmet, - 10 grader i luften, sol från klarblå himmel och någon grad varmt i vattnet, ja ni förstår ju själva vilka hjältar det var som simmade under dessa förutsättningar!!
Hittade en sååå gullig lunchväska på stan som jag bara var tvungen att köpa, den kommer att bli toppen då jag nästan alltid har med mig matlåda på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar