onsdag 1 juni 2016

Äntligen sommar!!

Hejsan efterlängtade sommar, idag är du äntligen här, som jag har längtat efter dig!!
Min dag har jag tillbringat på kurs tillsammans med min chef och nu är tanken att vi ska kunna allt om vårt löne- och schemaprogram, hmmm, jag är övertygad om att det finns mer finesser än vi fick lära oss men övning ger träning så vi ska nog klura ut resten vad tiden lider. :)
Efter jobbet blev det en timma i solstolen för vi har riktigt sommarväder just nu med hela 24 grader i skuggan och det måste man ju ta vara på eller hur?
Kvällen har jag och maken tillbringat med målarpensel, färg och en miljard mygg men ska vi få vår uteplats klar någon gång måste vi ju vara ute och arbeta trots alla mygg. Hoppas dock att myggbetten snart slutar klia och att svullnaden efter dem går ner annars blir det inte roligt att gå till jobbet i morgon.
Nu blir det fruktstund och tv-tittande innan det är dags att krama kudden.
På återhörande en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar