tisdag 1 december 2015

Första december 2015

Nu är julmånaden äntligen här och med allt vad den innebär, mina förväntningar är höga och jag ser verkligen fram emot det som komma skall. Dessutom har det idag kommit lite snö så den halka och is vi haft den senaste veckan har äntligen försvunnit och det är riktigt vitt och fint ute. 
I afton har jag tillsammans med mina kollegor varit och ätit julbord och i vanlig ordning äter man så mycket att man tror att det är sista gången man kommer att se mat men gott var det minsann. Nu ska jag inte äta någon mer julmat förrän på julafton det lovar jag :)
Har även i kväll sett första avsnittet av årets julkalender och då jag verkligen gillar "historieätarna" så tyckte jag faktiskt att den var rätt rolig men helt klart annorlunda mot tidigare års kalendrar. Ska bli intressant att höra vad den får för betyg av den målgrupp den verkligen är skapad för.
Nu är jag trött, mätt och riktigt nöjd med decembers första dag, ha det bra och på återhörande en annan dag!
Decembers bild i min fina konstalmanacka som Malin Östlund gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar