lördag 5 december 2015

2015 års version

Idag har jag traditionsenligt klätt vår julgran och nej vi väntar icket till dan före julafton utan vi klär den alltid andra adventshelgen. Jag tycker det är så mysigt med skenet från granen att jag vill njuta länge av den. Nytt för i år är de virkade stjärnorna som jag hittade på IKEA av alla ställen gud så fina de är.
Nu ska jag bara njuta av mitt julfina hem tillsammans med maken och det blir film för oss resten av kvällen.
Ha en bra helg alla ni fina ute i den riktiga världen!
Får jag presentera årets upplaga av julgran på Prästbacken!!

Närbild på stjärnorna från IKEA.

1 kommentar:

  1. Veldig stemningsfullt!
    Kan aldri bryte familietradisjonen med å pynte treet lillejulaften! Så beholder vi det desto lenger ut i januar :)

    SvaraRadera