torsdag 2 juli 2015

Sommartider hej hej sommartider....

Så sjöng Gyllene Tider då det begav sig och fortfarande får man riktiga sommarkänslor då man hör låten. Jag tycker att den strofen passar perfekt till idag då vi för första gången i år har fått riktig sommarvärme här uppe hos oss. Visserligen har solen varit dold bakom molnen tidvis under dagen men vi har haft nästan 25 grader varmt och det gillar jag skarpt. Nu hoppas jag verkligen att det håller i sig med både värme och sol för vi är ju redan inne i juli månad och hittills i sommar har regnet varit det dominerande väderleken. 
Min ljumma sommarkväll kommer att tillbringas med Ernst i sann sommaranda och jag hoppas på massor med inspiration. 
Ha en fortsatt bra sommarkväll och på återhörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar