tisdag 21 juli 2015

Nu hänger den på väggen.

Vid flera tillfällen har jag fått presentkort av nära och kära på en av mina favoritbutiker. Då jag har varit lite i valet och kvalet om vad jag ska köpa så har presentkorten blivit liggande. När jag väl hade bestämt mig för vad jag ville ha lade en vän som jobbar i butiken en order och detta var redan i våras men det blev en lång väntetid som fick ett avslut först igår då jag äntligen kunde hämta min fina hylla. Det var helt klart värt den långa väntetiden för den var lika fin IRL som på bilden jag hade sett. Jag hade först tänkt ha den i hallen men den passade bättre i köket tycker jag så då får den hänga där i stället. Nu ska jag bara klura ut vilka fina saker jag ska ha på den men det får växa fram allt eftersom men förmodligen blir det en massa loppisfynd i vanlig ordning :)
Ha en fortsatt bra sommardag och på återhörande!
Kanske ska bli förvaring för mina gamla fina kaffekoppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar