tisdag 23 juni 2015

Trädgårdssnygg??!!

Idag har jag varit ledig och min dag har jag bland annat tillbringat tillsammans med sonen på stan. Vi shoppade lite och sedan åkte vi till en handelsträdgård som också gör sin egen Gelato vilken är supergod och finns i alla världens smaker nästan. Vädret var underbart med 21 grader varmt och solen tittade fram mellan molnen då vi åt vår glass, mycket trevligt.
Dagens bästa fynd måste nog vara mina nya trädgårdsstövlar som jag köpte för ynka 99 kr, de är världens sötaste tycker jag och jag kommer givetvis att vara mitt snyggaste i dem hela sommaren. Man skulle kunna säga att jag kommer att vara trädgårdssnygg i dem :) Trädgårdssnygg är det ens ett riktigt ord??!! ja inte vet jag men det passar då absolut till mina nya stövlar eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar