torsdag 9 april 2015

Fredagskänsla.

Har sagt det förut men säger det så gärna igen, jag tycker verkligen att fredag är veckans bästa dag och det även om jag ska jobba, jag får liksom en bra känsla i hela kroppen just dessa dagar och vet inte riktigt varför men det spelar ju faktiskt ingen större roll. Det känns även som om det är många fler än jag som också känner så, detta för att jag träffar en massa folk i mitt arbete som alltid verkar lite gladare då det är fredag än på andra dagar. Kanske inbillar jag mig det för att jag själv känner lite extra glädje just på fredagar vem vet??!! 
Men idag är det ju bara torsdag och ändå har den där varma och mysiga fredagskänslan redan kommit krypande och det känns helt underbart, bara att ta vara på den och njuta!!!
Hoppas ni alla får en bra fredagskänsla!
Har börjat lite smått att städa upp i uterummet efter vinterns förvaring av allt möjligt skrot som vi inte ville ha kvar inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar