torsdag 4 september 2014

Ledigast!!

Idag har jag verkligen varit mitt ledigaste, på förmiddagen var det strålande sol och då bar jag ut solsängen en stund och njöt av sommarvärmen. Men sen blev det disigt och då åkte löparkläderna på i stället, jag hann springa 4 km innan smärtan i min axel och arm blev allt för outhärdlig så jag var tvungen att gå. Vilken tur att jag har fått en tid hos kiropraktikern i morgon bitti.
På eftermiddagen hämtade vi upp sonen och åkte norröver, det blev ett besök på "International Street Market" som just nu är i Luleå. Vilken fantastiskt god mat vi åt där. Dessutom inhandlades två sorters italiensk choklad, en riktigt god mjuk nougat samt 4 franska tvålar som doftade underbart. Nu känner jag mig ganska redo att ta mig an de kommande arbetsdagarna. Tänk vad lite sol kan göra för energinivån, det är ju helt galet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar