torsdag 11 september 2014

Kan man ha för många kuddar??

Tänk vad gjorde man utan textilier!! 
En inredningsnörd som jag får en klump i magen om jag bara så mycket som tänker på ett liv utan textilier och då främst kuddar :) Det är ju så grymt enkelt att förändra exempelvis en tråkig soffa eller fåtölj med hjälp av några snygga kuddar och det kostar ju inte heller så mycket, m a o ett av de billigare sätten att förändra i hemmet. Dessutom är det så skönt med en massa mysiga kuddar i soffan, dem kan man ju inte leva utan :) Måste erkänna att i mitt hem finns det långt många fler kuddar än de som ligger framme och jag brukar variera mellan dem alla då jag vill göra lite förändringar. Just nu är det detta några av de skönheter som vi använder men i morgon kan det vara några helt andra :) beror lite på hur jag känner. Det är ju faktiskt en av anledningarna att det är så kul med heminredning för man kan verkligen förändra och variera på en massa olika sätt med hjälp av små medel och hur ofta man vill, det är väl egentligen endast tiden som sätter gränsen, åtminstone för mig:)
Ha en fortsatt bra dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar