torsdag 31 juli 2014

Teknikens under

Säga vad man vill om dagens IT-teknik som jag vet med all säkerhet att jag aldrig skulle klara mig utan en hel dag varken hemma eller på jobbet. Om jag inte fick använda min mobil eller laptop blev jag nog galen eller dog, hur skulle jag då bland annat kunna hitta alla recept, telefonnummer, kartor, kolla öppettider och göra bankärenden mm. :) Nej skämt och sido så skulle jag givetvis överleva men allt skulle ju bli mycket mer besvärligt för mig. Dock finns det saker som var bättre förr innan datorer var ett arbetsredskap som används överallt nämligen detta!!
Denna fina skolplansch knäcker vilken snygg och pedagogisk Powerpoint-presentation som helst i skönhet tycker jag!!!! Eller vad tycker ni är den inte hur snygg som helst?? Och det bästa med den är att den numer hänger på en vägg hemma hos mig, jippi!!!! Tack mamma!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar