fredag 11 juli 2014

Ledig Ledig Ledig!!!

Vaknat till en underbar vacker och varm sommardag som till största del skall tillbringas i solstolen om jag själv får välja.
Klockan är nu strax efter 10.00 och jag har redan kokat mormorssaft, satt i gång en tvätt, hämtat in och vikt ihop en torr tvätt, kastat ut mattorna på vädring samt ätit frukost. Nu ska jag snabbt som ögat hoppa i bikinin samt hänga den tvättade tvätten och sedan bara njuta i solen. För jag är LEDIG från jobbet idag!!!!! 
Aftonen kommer att tillbringas med svärföräldrarna i deras husvagn och till middag bjuds på surströmming, mums! Kanske blir det även ett besök på Trästocksfestivalen i kväll också men nu skall färgen bättras på och D-vitaminerna tankas, jag säger som min kusin - Nu ska här bronzas!!
På återhörande mina vänner!
Dagens inplockade sommarblommor!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar