söndag 26 maj 2013

Morsdag.

Idag är det morsdag och dagen började med sovmorgon och efterföljande frukost med räkmackor på menyn. Låter underbart va???? Dock skall sägas att det var inte barnen som bjöd på frukost utan jag fick helt enkelt fixa den själv för de sov till långt efter lunch. Så jag väntar med spänning på vad de har hittat på till mig mina älskade ungar :)



Efter frukost blev det en kaffekopp hos grannen och ett kort besök på loppis, fyndade dock ingenting denna gång vilket är högst ovanligt. 

Idag har vi förutom uppvaktandet av mor och svärmor hunnit "vårbada" fåren, de får nu hänga ute tills de är torra. Sen är det bara kamningen kvar och det är inte tvärgjort vill jag lova men de blir som nya så det är helt klart värt arbetet.




I afton blev jag äntligen uppvaktad av mina barn :) , gissa om jag blev förvånad då jag fick denna fina pläd och ljuslykta, helt i min smak. Tack!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar