lördag 15 september 2018

Inte för mig!!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen, jag är ledsen för det men det har varit så kaotiskt och mycket i det som kallas livet under de senaste månaderna så jag har varken haft tid eller ork att göra det. Jag är fortfarande mitt uppe i det kaotiska och det känns som om mer och mer läggs på mina axlar och jag har verkligen ingen aning om jag kommer att orka med det så länge till. Men det är tur att jag har en fantastisk make, familj och kollegor som finns där för mig och stöttar. Jag hoppas bara att jag inte kraschar in i den berömda väggen innan något förändras. 
Skulle onekligen behöva en lång semester med miljöombyte för livet med att springa omkring som en yr höna är verkligen ingenting för mig!!!
På återhörande en annan dag alla ni fina ute i den riktiga världen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar