onsdag 16 augusti 2017

Lite nytt inför hösten.

Även om jag inte längre har några barn som i dagarna ska börja om skolan får man ju lite höstfeeling när vädret är som det är och vill inhandla lite nya kläder inför hösten. Igår blev det därför en tripp till stan för lite shopping och jag hittade faktiskt ett par fina saker som fick följa med hem. Det blev ett par nya springskor då mina som jag köpte i fjol är helt utslitna. Att de nya var på rea samt att jag fick ett presentkort på födelsedagen som jag kunde använda till dem gjorde inte det minsta ont kan jag säga. Nu finns inga ursäkter kvar för att inte ta tag i motionen igen.
Dessutom hittade jag två jättefina tunikor som jag inte kunde välja mellan så jag köpte båda. Måste säga att jag är sjukt nöjd över mina inköp, nu kan hösten komma för jag är beredd i alla fall gällande min garderob.
 
Ha en fortsatt bra dag alla ni fina ute i den riktiga världen så hörs vi en annan dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar