lördag 4 mars 2017

Njutningsfullt!!

Idag har vi verkligen en kanondag här uppe hos oss på Prästbacken, någon minusgrad och solsken som verkligen värmer vilket gör att det droppar från taken och det blidas så fina istappar. Det är dagar som denna som gör vår otroligt långa och mörka vinter uthärdlig, nu kan jag se ljuset och längtan efter varmare dagar blir otroligt mycket större. Jag märker hur energidepåerna fylls på då solen lyser och mår så fantastiskt mycket bättre dessa vackra dagar, tänk att jag är så väderberoende. 
Oj vad jag längtar nu tills vi kan städa upp uterummet och använda det efter dess vinterdvala men än är det nog ett par veckor bort då vi fyllt det till bredden med trädgårdsmöbler och annat som inte fick plats i förrådet för allt byggmaterial till garaget. Men vi går helt klart mot våren och med tanke på hur snabbt tiden springer iväg kan vi snart njuta av härliga dagar och kvällar där.
Ha nu en bra dag mina vänner så hörs vi en annan dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar