söndag 25 september 2016

Förnya med små medel.

Under en längre tid har jag klurat på vad vi ska göra i sonens rum samt haft en gnagande irritation över en mindre snygg klocka fastklistrad på väggen ovanför vår säng, en kvarleva från dottern som hade detta rum då hon bodde hemma. Så för ett par veckor sedan bestämde jag mig för att ta tag i problemen och göra något åt dem, men då vi ligger i startgroparna för att bygga ett nytt garage med allt vad det innebär var det helt uteslutet med något dyrare ingrepp.
Det blev därför bara nya tapeter i de två rummen och jag måste säga att jag är grymt nöjd med resultatet, tänk att jag kunde hitta så fina tapeter och som dessutom var riktigt billiga. Båda rummen fick ett riktigt lyft och känns nu mycket fräschare, med små medel kan man verkligen göra underverk när det kommer till inredning. Jag är så tacksam att jag bestämde mig för att ta tag i detta och dessutom har sonen och dottern varit jätteduktiga och hjälpt mig vilket gett oss rätt mycket tid tillsammans, vilket är ännu mera positivt!!
Vårt sovrum med nya tapeter.
Tapeten i närbild, visst är den fin??!!
Vårt sovrum före tapetsering.
Tapet före och efter i sonens rum.
Sonens rum när det blev färdigt dock har inga tavlor kommit upp än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar